Sunday, March 23, 2014

ok dah kenal kan shaklee tu mana asalnya. jadi sekarang ni jom kita tengok apa yang shaklee tawarkan kepada kita


Kesihatan adalah tenaga, kecergasan dan kesejahteraan. Anda akan ketahuinya apabila anda merasainya, apabila anda melihatnya; kehidupan yang sihat adalah sesuatu yang menarik. Orang yang sihat sentiasa bertenaga dan kelihatan hebat. Nutirisi Shaklee telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta-juta orang selama lebih 50 tahun. Alamilah kehebatan kesihatan dengan Nutrisi Shaklee.

Kita mulakan dengan asas iaitu : KESIHATAN BADAN



ANTI AGING atau lebih senang lidah kita orang melayu ni AWET MUDA gitu

Produk yang mana satu ye yang dibuat khas untuk kita yang pentingkan kesihatan dan dalam masa yang sama,tetap inginkan NAMPAK MUDA,RASA MUDA??

Kenapa saya kata nampak muda,rasa muda? Sebab kita takkan la kita ni nak hanya nampak kita ni cantik,kacak,hensem bergaya secara lahiriah atau luaran sahaja,kan? Tapi dalaman kita? Sebenarnya masih sakit,lemah dan TUA! haiyya!

Sebab itu biar kita ni walau umur tu dah 40an ke atas, tetap maintain. (yang lagi muda dari tu mesti la ikhtiar ye supaya jaga kesihatan). Oh ye,maintain macam mana? Maintain tanpa penyakit,seperti 3 beradik pemes iaitu"penyakit jantung,diabetes,buah pinggang" .. Semoga kita dijauhkan daripada penyakit tersebut. Ameen. Shaklee ni bukan ubat, ianya adalah makanan tambahan untuk bantu badan kita beroperasi dengan lebih lancar dan membekalkan yang mana terkurang didalam tubuh kita ni. 





No comments:

Post a Comment